miercuri, 23 aprilie 2014

Ce-am mai citit: Totul contează! (IV)

Totul contează! - Ron Currie Jr.

  • (...) şi-n clipa în care o auzi pe mama ta gemând, îţi dai seama ce înseamnă trădarea, dar şi ce efect are asupra ta. (...) revelaţiile vor avea asupra ta acelaşi efect: de şut în stomac, de acid pe limbă, şi cu cât te acomodezi mai repede cu senzaţia asta, cu atât mai bine o să fie pentru tine.
  • Oamenii mai fac şi greşeli, normal, beau prea mult sau îi ia gura pe dinainte, cheltuiesc bani pe care nu-i au sau întemeiază familii fără să fi vrut.
  • Când cineva-mi spune că nu regretă nimic, trag pur şi simplu concluzia că respectivul şi cu mine avem vederi diferite în ceea ce priveşte înţelesul cuvântului, şi-o las aşa.
  • Era ca atunci când te uiţi la cineva cunoscut şi ţi se pare că-l vezi pentru prima oară. Nu ştiu cum să explic chestia asta, dar ştiu c-a fost unul dintre cele mai înspăimântătoare momente din viaţa mea.
  • În locul ăsta totul mă face să plâng.
  • De unde şi până unde şi-a câştigat el dreptul ăsta de-a fi atât de plictisit de viaţă?
  • (...) când demnitatea ţi s-a evaporat, nu mai are rost să te prefaci.
  • Scos şi mai tare din pepeni de calmul ei, o iei complet razna, numind-o pizdă proastă, răsfăţată, curvă ordinară. În timp ce durerea îţi sfâşie pieptul, îi inventezi fiecare defect, de la ciuperca piciorului până la tendinţe de sociopatie.
  • (...) când vine vorba de genul ăsta de gesturi autodistructive, nimeni n-are convingeri absolute.
  • (...) nu simţi nimic. Eşti becul ars din instalaţia multicoloră de Crăciun.
  • Învelişul subţire de calm care te mai ţine cu mintea întreagă ameninţă să se năruie complet şi să împrăştie prin toată duba interiorului psihicului tău, ceea ce n-ar fi deloc o privelişte drăguţă.
  • E o relaţie zombie. Şi exact ca un zombie, se bălăbăneşte înainte, prefăcându-se vie, neavând de fapt căldură, suflet sau puls.
  • M-am săturat s-o dau în bară cu oamenii tot timpul, m-am săturat să cred că sunt defectă.
  • În cea mai pură formă a ei, iubirea e un fenomen biologic.
  • (...) te iubeşte, dar nu în felul în care o iubeşti tu. Din partea ei n-o să simţi un alean care să se manifeste la nivel molecular. Şi nici nu trăieşte o senzaţie de retardare temporară în prezenţa ta, asemenea ţie. Nici n-a visat în mod repetat că te piede, în ultimii paisprezece ani. De fapt, rezistă luni întregi fără să se gândească la tine.
  • Genul ăsta de sinceritate nu rămâne nepedepsită prea mult timp.
  • Tovărăşia care se naşte instantaneu între beţivanii cu suflete înrudite, mai trainică decât orice altă fraternitate (...).
  • (...) din cauza urii adânci a nevesti-mii, am decis să mă sinucid cu ajutorul unei comete.
  • (...) mă dispreţuieşte. Mă priveşte de sus. Ceea ce-i mai rău decât dacă m-ar urî. Ura presupune măcar o anumită intensitate a sentimentului.
  • Nu ştii ce-o să câştigi venind aici - iluminare, călăuzire, curaj, sau poate pe toate la un loc -, dar oferta zilei nu include nimic din toate ăstea, cel puţin nu la McChurch-ul de aici.
  • În drama asta de sfârşit de lume, a te strădui şi a controla e egal cu a-ţi pierde minţile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu